Välj din ort
← Tillbaka

Med anledning av coronavirusets utveckling

Inspira följer händelseutvecklingen av coronaviruset och säkerställer professionell hantering av risken för smittspridningen bland kunder och medarbetare.

Ett led i det arbetet är att aktivera beredskap av Inspiras krisgrupp samt löpande följa händelseutvecklingen för att vidta lämpliga åtgärder. Inspiras generella förhållningssätt är att följa myndigheternas aktuella riktlinjer och rekommendationer samt agera med stor försiktighet.

Vill du komma i kontakt med Inspira gällande frågor som rör coronaviruset vänd dig i första hand till din ordinarie kundkontakt, övriga frågor hänvisas till personal@inspira.se

För generell information gällande coronaviruset hänvisar vi till Folkhälsomyndigheten och Utrikesdepartementet:

Folkhälsomyndigheten
UD

>> Som kund till Inspira kan du ta del av våra rekommendationer och erbjudande samt fri rådgivning kopplat till städning och sanering. Se Rekommendationer och erbjudande Corona

>> För dig som är anställd på Inspira läs mer på www.inspira.se/corona

Ta hand om dig och tvätta händerna ofta >>> Tvätta händer på rätt sätt


Om Inspira : Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi har ett komplett kunderbjudande inom arbetsplatsservice genom våra tjänsteområden facility management (FM), lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 500 mkr och sysselsätter 1400 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Läs mer om oss