Välj din ort

Vår kundservice har alltid öppet.

För oss är det viktigt att du som kund alltid kan nå oss, så att du kan lämna synpunkter och få svar på dina frågor. Därför har vår kundsupport aldrig stängt.

help-puff

Personlig kontakt

Som kund hos Inspira kan du alltid ringa oss på 020-24 70 00 eller skicka mejl på kundservice@inspira.se

Kundportalen

På vår webbaserade kundportal InspiraNet™ samlas all relevant information om ditt uppdrag. Uppdatering sker fortlöpande så att du alltid får en aktuell bild av uppdraget, både som översikt och på detaljnivå.

Här hittar du bl a följande olika tjänster:

KUNDBAROMETER – En snabb överblick med tydliga staplar för ärenden och kvalitetsuppföljning.

ÄRENDEHANTERING – Tydlig statistik för alla ärenden, till exempel felanmälan/klagomål, extrauppdrag eller olika aktiviteter.

KUNDPULSEN – Här kan du sätta betyg på vårt samarbete och i portalen visas utfall och snittvärde.

EGENKONTROLLER – Vi kontrollerar ständigt vårt arbete. Här kan du ta del av resultatet.

FILARKIV – Dokument som är relevanta för uppdraget, till exempel prislistor, avtal och annat vi kommit överens om tillsammans.

INSTRUKTIONER – Tillgång till samtliga arbetsinstruktioner vi arbetar efter.